zondag 5 januari 2020

Inhale...

I've been missing for a while... it have been some crazy couple of weeks with the end of the year happening. But we've started 2020 and of course creativity will be a big part again ^.^
So January first... I had my camera on and just went ahead and made my first video for this year.

Ik ben iets minder actief geweest... het waren drukke weken met het einde van het jaar dat er aan zat te komen. Maar kijk, we zijn ondertussen 2020 gestart en zonder twijfel wordt creativiteit opnieuw een belangrijk deel.
Dus 1 januari... had ik mijn camera al aan staan om de eerste video van het jaar te gaan maken.


I think these words are perfect to get a whole new year started. Words to keep in mind. And I know, it's always easier said than done. But I want to make these a big part of 2020. These and so many other words from the Visible Image wordstamps. Let's make 2020 a strong year ^.^

Ik denk wel dat deze woorden perfect zijn om een nieuw jaar mee te starten. En ik weet het wel, het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch wil ik ze in mijn hoofd houden, deze samen met een heleboel andere woorden van de Visible Image stempels. Laten we van 2020 een sterk jaar maken ^.^

Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...