zaterdag 18 januari 2020

Hope...

You have seen me make so many backgrounds using my watercolors, but all those backgrounds also made me make a lot of new backgrounds with the leftover paint on my plastic sheet. Which will be of no surprise to all of you because (be honest ^.^)  who doesn't have those mop up papers?
But they always end up on the pile, as after all, I'm already creating with the main background I started out with.
But now and then, I take that pile and go through it and today's project is on one of those mop up tags. I had a little bit of blue and purple watercolors left on my plastic sheet and just laid it down on a tag and there we are: the perfect background for today's project.
So I took out the set Random act of kindness and my Inktense pencils as I wanted to color one of the flowers. And I wanted it colored in to match my words so...

Je hebt me al heel wat achtergronden zien maken met mijn aquarelverfjes, maar bij het maken van die achtergronden zorgden er ook voor dat ik een heleboel nieuwe achtergronden maakte met de restjes van de verf op mijn plastieken sheet. En dat klinkt ongetwijfeld heel bekend want ( en laten we vooral eerlijk zijn ^.^) wie heeft er geen enkele mop up achtergrond liggen?
Maar ze eindigen altijd op de stapel, ik ben immers op dat moment creatief bezig met de achtergrond waarmee het allemaal begon.
Maar zo nu en dan, dan neem ik die stapel er toch eens bij en het project van vandaag is een project op zo een mop up tag. Ik had nog wat blauwe en paarse verf op mijn plastieken sheet en drukte het gewoon af op een lege tag. En tada: de perfecte achtergrond voor het project van vandaag.
Ik nam er de set 'Random act of kindness' bij en mijn inktense potloden en kleurde mijn bloem zo in zodat het bij mijn gekozen woord zou passen...




The gaze?  That was just to get my flower to stand out a bit more and it was colored using the same blue watercolor I used in the background, adding in a tiny bit of black of course ^.^

Het stukje verband? Dat is er gewoon aan toegevoegd om ervoor te zorgen dat mijn bloem een beetje los kwam van de achtergrond en werd gewoon met wat van de blauwe aquarelverf gekleurd. Met natuurlijk een klein beetje zwart er bij ^.^


Now, looking at my stash... I still have a lot of projects to be made ^.^ How many backgrounds do you have?

Als ik nu eens kijk naar mijn stapel... ik heb nog steeds een hele hoop projecten om te maken ^.^ Hoe groot is jullie stapel?

Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...