zaterdag 4 juli 2015

#ColourJuly day 4...

The 4th day of the #ColourJuly challenge over at KuretakeUK and today's subject is coffee. I don't drink coffee ( you can see that on my cup ^.^) But thought it would be nice to show a little project instead of just a colored image. So I made a little milk carton that fit's for some Senseo coffeepads to give as a present to someone who needs some coffee in the morning ^.^

De vierde dag van de #ColourJuly uitdaging bij KuretakeUK en het onderwerp vandaag is koffie. Nu ben ik helemaal geen koffiedrinker, en dat zie je ook aan mijn tas ^.^  Maar ik dacht dat het wel leuk was om eens een projectje te laten zien in plaats van enkel een ingekleurde prent. Dus maakte ik een melkkartonnetje op maat van koffiepads en werkte het af zodat het een leuk cadeautje werd voor iemand die wel wat koffie kan gebruiken ^.^ 


I really like this Whipper Snapper stamp for this present.  And of course I had to incorporate a clock and I stamped some coffee spots and marks around the box...

En deze Whipper Snapper vond ik daarvoor zoooo leuk.  Natuurlijk ook een klok verwerkt op het doosje en rondom rond stempelde ik koffievlekken...



I used my favourites again: the Zig Art And Graphic Markers and the Zig Clean Color Real Brush pens. The colors I used are:

Ik werkte opnieuw met mijn favoriete inkleurmedium: de zig art and graphic pennen en de nieuwe Zig Clean Color Real Brush pennen. De gebruikte kleuren zijn...


Art and Graphic: 35 - 51 - 54 - 75
Clean Color Real Brush: 23 - 24 - 52 - 28 - 71

1 opmerking:

  1. Zo knap ingekleurd. Dit zou als voorbeeld op de stempel kunnen komen. Leuk doosje heb je erbij gemaakt. Ik ben fan! Ook van koffie trouwens, chocomelkmeisje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...