donderdag 8 september 2016

Demonstratie...

I'm ready and looking very much forward to go and demonstrate at the shop Oleastre this Saturday. I was asked to go and demonstrate some new products, I had already mentioned something about that showing a first example earlier HERE. And today I would like to show you a second project using another product.
I started out with a plain glass bottle and turned it into ...

Ik kijk uit naar de demonstratie die ik mag gaan geven bij Oleastre deze zaterdag. Ik werd gevraagd om nieuwe producten te demonstreren, daar had ik al iets over vermeld toen ik een eerste projectje liet zien dat je HIER KAN VINDEN. En vandaag laat ik graag een tweede projectje zien waarbij ik een ander product gebruikte.
Ik startte met een gewoon glazen flesje en maakte er dit van...






If you are curious what it was I used to give it this finish... come and take a look to discover it at Saturday 10 September at Oleastre - Lattenklieversstraat 88 - 8730 St. Joris (Beernem)

Benieuwd wat ik gebruikte om het te kleuren...kom gezellig even langs 
om het allemaal te ontdekken
Zaterdag 10 september 2016 bij Oleastre - Lattenklieversstraat 88 - 8730 St.-Joris ( Beernem) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...