maandag 5 september 2016

World off...

For those interested in making a box themselves: this is a workshop on demand

Wie graag zelf een doosje leert maken: dit is een workshop op aanvraag


When I saw the Summer Release 2016 from Visible Image... this idea started growing in my head and I had so much fun creating it. Starting out with a plain wooden box that has a little window I ended up with a finished project that has a lot of meaning for me. I'm not going to tell you how I see it, what I was thinking making it. Everybody should fill it in, in their own way. But I can tell you that every structure and every single stamp was placed with a meaning, they all carry a little part of me.
I'm not going to put down every single picture here...I made to many ^.^ But I have put them together in a little video so take a look while I show you round the outside and the inside of my altered box...

Toen ik de Summer Release 2016 van Visible Image zag...begon er een idee te groeine in mijn hoofd en het was super om het te maken. Ik begon met een gewoon houten doosje met een raampje erin en eindigde met een projectje dat veel betekenis heeft voor mij. Ik ga niets vertellen hoe ik het zie, waar ik aan dacht toen ik het maakte. Iedereen legt zijn eigen gedachten maar neer bij het project. Maar ik kan wel zeggen dat elk deeltje structuur, elke stempel die verwerkt werd erin geplaatst is met een betekenis voor mezelf.  Ik ga niet alle foto's hier plaatsen, ik maakte er iets te veel ^.^ Maar ik heb ze samen gegoten in een kort filmpje waarbij ik jullie meeneem rondom mijn project, vanbinnen en vanbuiten...


All stamps I used are from Visible Image. If you are curious for more projects made with the Visible Image stamps...take a look at their social media or even better...

Alle gebruikte stempels zijn Visible Image stempels. Ben je benieuwd naar nog meer projecten gemaakt met Visible Image stempels, neem een kijkje op hun sociale media of nog beter...





We are incredibly excited to announce that we are making our debut on Create and Craft USA on Friday September 9th!
Two shows @ 13:00 EST & 16:00 EST (6pm & 9pm UK time)
Awesome stamps! Amazing Design Team samples! Fantastic demos! 
DISH (Channel 221), DIRECTV (Channel 85/222) 
OR watch online.. www.createandcraft.com





Visible Image on Create and Craft TV 
Awesome stamps! Amazing Design Team samples! Fantastic demos! Not to be missed! 4pm Saturday September 10th 
SKY 674 – Freeview 23 – Virgin 748 – Freesat 813 
OR watch online... http://www.createandcraft.tv/








Used stamps in my project:



 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...