zaterdag 24 september 2016

Peek-a-boo...


I have another video to share ^.^ A while ago I altered some Visible Image monoliths to send to Helen and Mark for their Create and Craft shows on the American and English TV. And while I altered one of them I had it all filmed. I finally came around to edit it and I today I can share it with all of you.
The nice thing about these monoliths is that they have two sides so you can go and make two different projects and turn them around to see what ever you want to see depending on how you feel that day :-)
This monolith has one side where there is the skull and even though I have the same colors going on on the back, I have put a beautiful butterfly on the other side with an even beautiful quote for days when I feel a bit nicer ^.^

Ik heb een nieuwe video klaar ^.^ Een tijdje geleden bewerkte ik een paar Visible Image monoliths om naar Helen en Mark op te sturen voor hun Create and Craft shows op de Amerikaanse en Engels TV. En toen ik één van die monoliths aan het bewerken was heb ik er de camera boven gehangen. Ik vond eindelijk tijd om de video te bewerken en vandaag kan hij ook online.
Het leuke aan dez emonoliths is dat ze twee kanten hebben en je kan dus twee totaal verschillende projecten maken en hem gewoon ronddraaien naar de kant die je wil zien die dag ^.^
Deze monolith heeft een schedel aan de ene kant, en hoewel ik met dezelfde kleuren aan de slag ging aan de achterkant, staat er daar een vlinder en een mooie quote op voor die dagen dat ik iets liever ben ^.^




Visible Image is having a 25% off on the monoliths from 
Saturday 24th until Wednesday 28th September 2016
And even on their Christmas stamps!!
Check their shop ( link below)

Visible Image geeft 25% korting op de monoliths van
zaterdag 24 tot woensdag 28 september 2016
En dezelfde korting is er ook voor hun kerststempels!
Neem een kijkje in de winkel ( link staat hieronder)

Check out the social media from Visible Image right here
Neem een kijkje bij Visible Image via deze linken





Used stamps









1 opmerking:

  1. Absoluut prachtig gedaan Veerle, en je wordt nog beroemd in het buitenland, proficiat !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...