zondag 18 augustus 2019

Follow your soul...

When I was in an other DT more than a year ago, I was offered some Deco Art products to work with amongst which were some acrylics. Yet, the watercolor bug had already bitten me so I just went and did my thing using the acrylics kind of how I used my watercolors. No idea if it would work but if you don't try... you'll never know I guess ^.^ 
I was happy with the results, except for the fact it did stain my paper faster than my watercolors would, and of course it's stained permanently. Which has its advantages too... sometimes...
Anyway, this background turned out more than okay so I kept building on it and I happened to have recorded it so, time to finally share it. Enjoy

Toen ik een hele tijd geleden in een ander DT zat, werden er ook Deco Art producten toegezonden om mee te werken waaronder een paar van de acrylverven. Het aquarelvirus had me echter al gebeten dus deed ik gewoon mijn ding zoals ik met aquarelverf doe. Geen idee of het zou werken maar als je het niet probeert dan weet je het nooit toch?
Ik was best tevreden met de resultaten, behalve met het feit dat het zich soms sneller vast zet op je papier en lijnen geeft die je niet meer weg krijgt. Het heeft natuurlijk een voordeel dat het permanent is de acrylverf... tenminste... soms...
Maar kijk, ik was echt blij met de achtergrond voor dit project dus bouwde ik er verder op en ik had de camera toen aan staan dus hoog tijd om deze eens van onder het stof te halen. Veel plezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...