zaterdag 7 april 2018

DIY Inktense travel set...

I have been doubting for a while but now they are here... the complete tin of 72 Inktense blocks.  A long time ago I decided not to go ahead and buy complete sets as most of the time there are many colors I don't use. You know I'm not a bright yellow person or any bright color really ^.^.  But with a little project in the back of my mind I went ahead and bought them anyway.
Now the only problem: it's a BIG tin and I know I mostly will be using only a small part of those colors so I wanted a solution for that.  I wanted to be able to only take out those colors without having to take out the complete tin while creating. And I have found a perfect solution for me...
And of course I have made a little video, have fun!

Ik twijfelde al een hele tijd maar ze zijn toch aangekocht... de volledige doos van 72 Inktense blocks. Een hele tijd geleden besloot ik al om geen volledige sets te kopen aangezien daar heel vaak gewoon ook kleuren in zitten die ik bijna nooit gebruik. Jullie weten dat ik geen fel gele meid ben of eigenlijk geen enkele felle kleur ^.^ Maar met een klein project in mijn achterhoofd ging ik toch overstag en kocht ik ze aan.
Nu is het enige probleem: het is een GROOT blik en ik weet dat ik eigenlijk vooral een klein deel van de kleuren ga gebruiken dus daar zocht ik een oplossing voor.  Ik wou gewoon in staat zijn om enkel die kleuren bij mij te nemen zonder elke keer gans die doos naast me te moeten zetten. En ik heb een oplossing gevonden die perfect werkt voor mij... 
En natuurlijk heb ik er een video over gemaakt, veel plezier!


The video
De video




So if you would make one yourself, what colors would be in your DIY Inktense travel set?
Don't forget to check out my first little project I'll be making with this set ^.^

En nu ben ik natuurlijk heel benieuwd. Als je er zelf  eentje zou maken, welk kleur zou er dan in jou DIY Inktense reisset zitten? Vergeet zeker niet om te kijken wat mijn eerste project met deze reisset wordt ^.^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...