zondag 1 april 2018

How fragile...

How fragile we are...
How fragile are we...

It always amazes me how, by just switching the two last words from place, you get (well I get) a completely different feeling. And depending on what the feeling is that is racing inside of me I'll choose one or the other...

Elke keer als ik naar deze woorden kijk dan verbaast het me hoe, door twee woorden van plaats te verwisselen je twee verschillende ladingen krijgt in een zin met dezelfde vier zinnen.  Waar de eerste betekend dat je toegeeft dat we breekbaar zijn, stelt de tweede zin je de vraag hoe breekbaar je bent.
En afhankelijk van welk gevoel er door mijn lijf raast kies ik voor de ene of de andere...


 And it isn't very hard to make a project using these words. Visible Image has enough stamps that match these words AND the little reminder I want to give myself.  Choosing the colors wasn't hard either... this project needed black and white. And then this little tiny red heart...at the end of a very fine root of the tree.

En heel moeilijk om een project te maken met deze woorden is het niet. Visible Image heeft een prachtig aanbod aan stempels waar deze woorden perfect bij passen en een je in staat stellen om voor jezelf of eender wie een project te maken die je voor je hoofd tikt om na te denken.
Kleuren kiezen was niet moeilijk... dit project vroeg gewoon om zwart-wit te worden. En dan dat hele kleine knal rode hartje dat aan het einde van een van de fijnere wortels van de boom eindigt.



Clean and simple, yet strong enough for me with all my tiny elements coming together...

Clean en simpel, maar toch sterk genoeg voor mij met al mijn kleine elementen die samen komen...





Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways
You can also follow Visible Image on


Used stamps:
 How fragile

1 opmerking:

  1. Je hebt het weer schitterend gemaakt, Veerle.
    Zo’n mooie en rustige uitstraling.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...