woensdag 3 april 2019

Transform...

Even though you love a brand of stamps, you always have some favorites and for me that Ink splat set is one of them for Visible Image.  And when the new release arrived I did what I always do: I took some plain copy papers and just randomly tested some things out to see what works together and what not. Because it can work out perfectly in your head, that doesn't always mean it actually does on paper ^.^
But bringing the ink splat stamp and that word transform together... it was the perfect match! So I knew I just had to go and bring them together in an art journal page.
And it just so happens to happen I had my camera rolling for you guys ^.^ Enjoy!

Ook al kan je nog zo gek zijn van een merk, je hebt altijd wel een paar favorieten en voor mij is één van die favorieten de inksplat stempel. En toen de nieuwe release hier aankwam deed ik wat ik altijd doe: gewoon wat printer papier nemen en een paar dingen snel uittesten want het mag dan nog zo'n goed idee zijn in je hoofd, dat is het niet altijd op papier.  
Maar toen ik de ink splat stempel en het woord transform samen bracht... het was echt wel de perfecte match! Dus ik wist dat ik daar gewoon een art journal pagina mee ging maken en toevallig had ik de camera aan staan toen ik hem maakte ^.^ Veel plezier met de nieuwe video!

The video  -  De video



Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...